Felparkerad

Jo så ska jag berätta om en liten rolig händelse
som hände efter Pimp & Hoe festen i onsdags.
Rox tog hem LiverpoolDan efter festen.
Jag vaknar halv åtta morgonen efter av att det 
plingar som fan på dörren. Eftersom jag har rummet 
vid hallen så var jag den enda som reagerade att öppna.
Där står grannen och är förbannad över en bil som står precis
framför deras altan och kan därför inte få ut barnvagnen o så.
Så han tror ju självklart att det är nån av oss som ställt den där.
Jag är asbakis eller fortfarande full och fattar noll men berättar att
jag inte har någon aning om vem ägaren till bilen är.
Erbjuder mig att fråga resten av huset så jag går och frågar tjejerna
om dom vet något. Men icke.
Så grannen ringer bergningsbilen som kommer och hämtar 
den knasprakerade bilen.

Jag slumrar till i min säng igen och tänker inte mer på det.
Vaknar vid tio-tiden och lägger mig utomhus på madrassen och solar.
Då kommer grannfrun gående så jag frågar henne hur det gått med bilen.
Jaa, säger hon, det måste ha varit någon fyllekörning eller nåt för den 
stod väldigt konstigt parkerad. Men bergningsbilen hämtade den.
Det var ett svensk reg-nr så vi kollade upp de och det var någon
Dag från Jönköping......
Faaan, tänker jag och så fort grannfrun har gått så skyndar jag mig ner 
till Rox rum där en kille ligger bredvid.
Dan, var det din bil som stod här utanför, frågar jag.
Joo, säger han.
Alltså den är ju som inte kvar längre.....

Ja så stackars Dan fick åka till Gol o hämta sin bil. Det kostade honom
2700 spänn!! 

Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

Hahhaha, kung!

Du inte är dan tuisten?

HAr hon en ny snubbe nu?

2009-03-23 @ 01:29:06
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: E!

Eyyy bruden! :)

hahah, jo jag anstränger mig mellan varven.. :) hihi! Men nu har jag inte hunnit fota så värst.. Ja! Jag längtar sannerligen tills du kommer hem!

Ha det bäst! Puss o kram

2009-03-23 @ 21:29:37
URL: http://emmeeh.blogg.se/
Postat av: Anna O

Hahahaha! Värde!

Så man kan säga att han fick pejja nästan 3tusen spänn för en "övernattning". Stackars kille =)

2009-03-24 @ 10:00:51
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0