VARNING! Barn & Föräldraförbjudet

I onsdags var det storfest på G.
Hore&Hallik på Fjellbeck.
Jag hade inte alls tänkt gå, men tjejerna i huset peppade
mig och vi styrde en riktig tjejig förfest med en massa
smink, skvaller, tjejsnack och ååååmande!
Fasen va skoj vi hade. Jag blev dessutom rätt
packad och inte blev det bättre då jag och Tove gick
förbi henne och drack Rom & Cola innan vi gick ut.

Ute var det dock inte så himla ball så jag drog mej hemmåt
efter ca 1 timme. Dom jääädra klackisskorna som jag lånat
av Malin gjorde mej tokig så i ren protest tog jag av mig dom
och började gå barfota.
Hann dock inte så långt innan jag blev upplyft och buren utav en
kille som tyckte att jag var tokig. Ja så han bar mig halva vägen
tills jag fick på mig ett par andra skor och kunde vandra vidare av mig själv.
Tack denna norska turist iaf.

Så här kommer lite bilder. Så är ni under 18, någon utav min
familj eller någon av dessa brudars familj så skippa att kolla va!?


Pimpning på gång

















Säg hej till Jenny
Postat av: Anna O

Shit! Jag fattade först inte vem som var du men efter en dubbelkoll så såg jag =)

Förstår att du bannade föräldrar och barn till det här inlägget. ;)

2009-03-21 @ 12:46:28
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Fröken Ostkrok

HAhahahha, fan så fina ni var värsta whorsen ;)



Du var ju så pimp, noo I mean Hoe..

2009-03-21 @ 14:52:36
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0