I´m back!!!

Gissa vems säng jag låg i idag!?
Jo nämligen självaste fröken ostkroks.
Har kommit hem efter många om och men.

Så här var det:
Jag skull få skjuts av Gustav till Gävle. Vi skulle åka
på fredan så jag var rätt inställd på det. Men nej oh nej,
självklart går bilen sönder och vi får vänta på nån grej som
inte ska komma med posten förrän på måndan.
Kalle åkte ju i fredags så det hade ju varit yppert skönt att få
resa hem jag också då. Så helgen gick segt och det var rätt
dött och tråkigt i Heemse.
Tog lite promenader och så. På måndan städade jag klart
hyttan och väntade ivrigt på ett telefonsamtal som kunde berätta
om vi kunde dra eller inte. Där vid fyra tiden ringer Gustav och
berättar att vi kan dra.

Vid 18-tiden kom vi iväg i hans lilla gröna bil (ni ska få se senare).
Vi åkte igenom sälen och det kan jag säga var ju som vitbergsbacken
i jämförelse med Hemsedal. Lillfjutt!!
Destination gävle vid 3.30 på natten, 40 min sovning och sen
tåg till sundsvall, där stod det några järnvägssnubbar och sa åt mig
att skaffa mer packning. Jojo, sa jag och bad om en hjälpande hand.
 Buss och sen hemma i btk vid halv fyra.
Så ca 21 timmars resande. Bajs kiss. Det är ett stort minus
med att bo här uppe!


Så idag har jag vandrat på skellefteås gator med min bror.
Kramats med Sara och fyllt king caben med en massa skrot som
är mitt!

Hej hej hallå Skellefteå, roligt att ses igen :)



Säg hej till Jenny
Postat av: David

Välkommen hem :)

2009-05-13 @ 23:16:03
Postat av: Isak

Welcome home!

2009-05-14 @ 00:21:17
URL: http://isakanklew.blogspot.com
Postat av: Fröken Ostkrok

Åhh så härligt att ha dig hemma min fina underbara söta vän!!



Du skicka ett sms till mig, jag har inte ditt svennenummer på min mobbe så jag messar just nu din norska telefon ist :)



Puss på dig!

2009-05-14 @ 01:07:00
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Ewe

Välkommen hem kompis :D

Gud vad kul att du är hemma igen!

2009-05-14 @ 17:52:11
URL: http://elinwen.blogg.se/
Postat av: johanna

du är så välkommen hem : )

2009-05-14 @ 19:28:45
URL: http://johannahed.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0