Jenny idag

7.00   Jenny kliver upp
7.20   Jenny simmar på badhuset i 1 timme
9.00   Jenny tar itu med flyttkartonger
14.00 Jenny solar
16.00 Jenny lagar mat åt familjen
19.33 Jenny astrött

Tycker ändå jag har varit rätt duktig idag.
Imorn ska jag ta tag i att lägga in några bilder här kanske.

Måste säga att jag känner mig väldigt välkommn hem till Norrland igen.
Fina hälsningar via bloggen, msn, sms & facebook, tack tack mina vänner.
Längtar tills jag får träffa er alla :)

Säg hej till Jenny
Postat av: Jottan

VÄLKOMMEN VÄNNEN!



Sååå tråkigt att du åkte från oss och såååå kul att du kommer tillbaka ett litet tag. Helt klart värt att du åkte dock!

Längtar tills vi ses. Kram.

2009-05-14 @ 19:56:50
URL: http://jottan.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0