Sockertoppar



Sista dagen & kvällen som vi tre är tillsammans.
Fy vad jag har ångest över att det är över. Kommer ju sakna alla
sååå himla mycke!

Vi hade firmafest igår. Var på Peppes och käka pizza och drack en himla
massa drinkar, shots & öl!  På Bart där dit vi gick sen var det köp 2 för 1.
Haha det är ju bara farligt, chefen bjöd på allt!! Jag måste säga att han är
en himla härlig chef den där Tore.
Vilken hjdundrande avsutning.

Ikväll ska jag, Rox & Malin äta ute tillsammans. Sen får vi se vad som händer.
Det är nämligen bartömning på Hemsedal Café & Garasjen har jag hört.
Ska försöka hålla mig borta från det.

Men till alla underbara vänner här i Hemsedal så önkar jag er en lycklig fortsättning
och hoppas vi ses igen. Puss puss puss på er!!

Säg hej till Jenny

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0