Kort & gott

Sexhibition: För två helger sedan hamna jag, Alex, Kalle & Malin
på sexhibition här i Oslo. Närmare bestämt en sexmässa. Där fanns
det alla slags sexleksaker man kan tänka sig. Även en stor scen där
det var stripsshow. Malin var en prick i publiken som blev uppdragen på
scenen utav en manlig strippa och fick sen en show där hon satt på
stolen mitt på scenen. Vi fick se bröst och kukar och fittor så det räckte
bra för den kvällen kan jag säga.

Besök från Norrland:
Så förra helgen hade jag finbesök av bror min.
Jag tror tammetusiken han fick se vartenda litet hörn i Oslo. Vi gick nån
runda på stan, gick på konsert med en massa andra skellbor och kollade
på Veronica Maggio, hamna hos en annan skell-bo nämligen Oskar
Johansson ett tag och sen vidare till Nils & Sanna, mina klasskompisar
från gymnasiet. Var skoj att träffa Tobias och ha honom här några dagar
men jobbplikten kallade på honom. Han är nu slaktare i Förde några 40 mil
eller nåt sånt härifrån.

Nya planer: Planerna inför framtiden har ändrats. Det blir inget
Österrike, Kalle vill stanna i Oslo och tjäna lite extra slantar medans
jag däremot känner inte att storstaden lockar så mycket att jag vill
stanna här. Så troligtvist blir det tillbaka till Hemsedal igen där jag
har jobb, boende och snööö.

Sjuk: Jag har funderat om svininfluensan har hunnit ikapp mej men har
haft två feberdagar och nu känner jag mig redan mycket bättre. Har inte
haft någon röst på två dagar men nu kommer den sakta men säkert tillbaka
och jag vilar denna helg. Så tror svininfluensan får jaga mig ett tag till
om den vill ha tag i mig.

September: Min älskade mamma fyllde år igår, stort Grattis!
Sen så ska jag nog förflyttas hem till Kalle eftersom några andra
tjejer vill ta över denna lägenhet och det blir bara smidigare för oss.
Jag & Kalle drar ner till Halmstad nästa helg och Sara kommer på besök vecka 39.
Fullspeckat schema alltså!

Övrigt: Jag lovar bilduppdatering inom kort.





Säg hej till Jenny
Postat av: johanna

skönt att se att du mår bra vännen! : )

saknar dig massor.

2009-09-07 @ 17:00:48
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: Cilla

Ditt sista inlägg går inte att kommentera...



Ville bara kika in och önka dig en härlig höst och VÅGA KOLLA DIN MAIL också för jag har skickat ny tidtabell dit för typ 100 år sen men du har inte svarat :-)



Puss å kram!

2009-09-13 @ 10:58:24
URL: http://caecus.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0