Hon har gjort det igen

Jaa, jag hamna på tatuerar toms studio
som består av en toalett här i hemsedal
så han märkte mig för livet.
Sara hade en tävling då vi var i Thailand
som gick ut på att man fick gissa vad det
var hon hade tatuerat för något.
Så nu kör jag på samma sak.
Vad är det för nåt och var sitter den?

Ni som redan vet kan ju vara snälla och
låta resten av folket få gissa först :)


START!!!

Säg hej till Jenny
Postat av: Cilla

jag ahr cillas dator så jag gissar från hennes användare:



(flera gissningar nu)

* Burträsk, stort som fasen, täcker HELA ryggtavlan.

* I love mamma på ena tutten, du vet där hjärtat är.

* Ett litet hjärta med J

* Du gjorde nog ingen trampstamp, så en svanktattis tror jag inte..

* Snöflingor!

* En not!

* På armen, Beatles-grejjen.

* En hängagubbe på vänster axel.



(dufårintegjortwhiteass, den är min :P)



vad får jag om jag gissade rätt? :)



/Doodle



2010-04-18 @ 23:02:57
URL: http://cillasblogg.blogg.se/
Postat av: Madelene

hihihi, jag vet jag vet :P



JENNY, vi får rocknrolla snart igen.. Saknat det !!

2010-04-20 @ 22:12:36
URL: http://sockersott.blogg.se/
Postat av: Ewe

Sorry kompis att jag inte gissat.. men här kommer det:

Jag gissar på ett J + ett hjärta!



Har dålig fantasi så jag stannar på en gissning ;)



Hoppas allt är bra med dig min vän!

Kommer du hem till Norrland nått i sommar?

Puss & Kram

2010-04-26 @ 23:11:34
URL: http://elinwen.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0