Och vi har en vinnare!

Sara alias Miss Doodle vann min lilla
tatueringstävling. Fick in miljontals
gissningar men hon var närmast
med "snöflinga" och saken är den
att min nya tatuering består av
två snöflingor & 4 stjärnor.

Har ingen bild just nu på konstverket
men fixar det nån annan dag.


GRATTIS
säger vi till Sara som kommer
få ett litet pris då jag kommer tillbaka
till Norrland igen :)

Säg hej till Jenny
Postat av: Mamma

Stort grattis till Sara. Vilken skicklighet och vilken konkurrens om pris. Jag hade gärna gissat jag med.

2010-04-28 @ 18:17:54
Postat av: Mamma

Stort grattis till Sara. Vilken skicklighet och vilken konkurrens om pris. Jag hade gärna gissat jag med.

2010-04-28 @ 18:18:38
Postat av: Doodle

Wohoooo!!!!! Jag känner dig alltför väl gullhjärtat! Den vart ju jättejättefin :)



Längtarefter dig så du bara inte förstår det, ska bli så mysigt att få rå om dig litegfranna.

(var inte orolig mamma, jag ska inte kidnappa henne hela tiden..)

2010-05-04 @ 16:52:39
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0