Hej då Hemsedal, Hej Oslo

Då har jag såsom dom flesta lämnat dalen.
Återkommer jag?
Skulle inte tro det, men man vet aldrig.
Två säsonger där räcker. Får hoppas
på ett annat äventyr nästa säsong istället.

Tog ena kattungen under armen och begav
mig till Oslo igår. Hem till kärleken.
Jag säger bara SHIT, så skönt!
Tråkigt att lämna vissa personer men
känns ändå som om jag kommer att träffa
dom igen. Man vet aldrig.
Adam sov en natt här i Oslo och i morse
sprang jag ner o köpte frukost till oss.
Sen hjälpte jag honom med väskorna till
flygbussen och sa hej då. Jag hoppas
på återseénde.


Nu väntar Finland på fredag och nån gång
vecka så åker jag hem till Norrland igen.

Tack för den här säsongen och ha en fin sommar :)


Säg hej till Jenny
Postat av: Ewe

Jenny, hur länge blir du i Norrland? :D

2010-05-05 @ 12:22:39
URL: http://elinwen.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0