Tata

Vilken dag, jag sov till hela klockan 13.
Sprans runt i cirklar på stan tills jag hamna på Stale.
Hämtade min mp3 och hängde där ett tag.
Inhandlade en tröja och fick en mössa på köpet.
Sen i cirklar på stan igen och mötte upp Hella och hennes gubbe.
Oj va trevligt, Hella som bor i Norge träffar man ju inte alls så ofta.
Drog tillbaka till Stale med lite käk åt mig och Tolle.
Systemet och sen hem.

Ikväll vet jag inte vad som händer, många förslag så rastlös lär jag inte bli=)












Säg hej till Jenny
Postat av: L.A pinglan

bara 38 dollar!!!

2008-08-15 @ 19:59:03
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: David

Jag var å hälsade på dom igår å kollade in kepsar :) Fick dock inget av dom :(

2008-08-15 @ 20:49:43
Postat av: Jottan

Jag har den hemma nu!



den ligger här och jag ska gå och prova den... den är jättestor i M. Men det gör nog ingenting då jag säkert kommer att behöva en större tröja framöver... Spänning!

2008-08-15 @ 21:43:27

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0