hej hej, hemskt mycket hej

Jag gick 2 långa promenader idag.
Vädret var underbart skönt så jag passade på att njuta ute ett tag.
Den 2:a promenaden tog jag förbi hemmakväll och lämnade tillbaka några filmer.
På vägen hem igen efter strandpromenaden så träffade jag en tant och en gubbe.
Tanten frågade vad "No Hello" betydde och sen frågade hon hur man sa "hej" på en massa olika språk.
Ja jag visste inte vad hon ville ha ut av allting. Men hon var trevlig och glad iaf.
Tror dock att minnet hennes har börjat svika eftersom hon frågade hur man sa "hej" på franska säkert 4 gånger.
Jag å andra sidan minns hur man säger "hej" på alla språken hon undrade över. Yey!




/Jen





Säg hej till Jenny

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0