Var är vinstlotten?

Budgeten håller inte:

  • Katterna ska ha mat
  • Jag ska ha mat
  • Mina skor som jag köpte för 2 månader sedan har hål rakt igenom sulan
  • Jag vill beställa kläder från Junkyard
  • Min blonda utväxt måste bort
  • Betala hyran
  • Måste köpa tallrikar, äter på papperstallrikar just nu (små ena) ugg!!
  • Jag vill på bio och se Batman
Inte lätt att va jag, men det löser sig alltid:)
Har en stor skuld att hämta igen!



Säg hej till Jenny
Postat av: Johanna

ja, 2-mannakvällar är bäst :D

haha, kom på det imorse! men du får låna dem nästa gång : )

2008-08-11 @ 17:57:57
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: Jottan

Jag vill också beställa igen!

2008-08-11 @ 19:21:12
Postat av: Martha

Lycka till med ekonomin,det kostar att ligga på topp o ha semester. Det löser sej nog hoppas jag.kram

2008-08-11 @ 21:33:01

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0