1 dag kvar

Jag mötte två pojkar på cykel (ca 8 år gamla).
En pojke skrek: "HOLY FUCK"!!
Så som att han har varit med om det eller??

Jo sen berätta en av tanterna som jag fikade med igår om hur hon älskade att klösa skorpor.
Att hon dessutom mutat sin barnbarn att köpa nånting åt han/hon om hon fick klösa bort en skorpa som ungen hade.

Själv klev jag upp klockan två. Blev upplockad av Sara och Jim då jag var ute och vandrade.
De tog med mig till Elin så nu harjag suttit där och hängt ett tag.

Drog hem för att jag måste börja packa.. Jag kan erkänna att jag tycker inte det är så speciellt skoj.
Så jag hamnade här i stället. Får ta och göra ett nytt försök nu!





Säg hej till Jenny
Postat av: Sara

Din lilla nörd!! WTF datanördar du nu, du for ju för att packa!!!!



Vi sitter och latar oss vi med. Ska nog dra mig till stan och köpa ett fotoalbum tror jag.



PAcka nu latmask:)

2008-07-04 @ 15:54:53

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0