Emsdetten

Jag är i Tüskland!
Följde med ut en sväng igar. Det var ett harligt stalle med harligt folk.
Gerrits föraldrars hus är jättefint och hans brorsas rum är nog det snüggaste rummet jag har sett.
Ska försöka ta kort pa det.
Det regnar idag. Men ikvall ska dom repa med bandet sa jag hänger med dit.
Imorgon drar jag vidare till Amsterdam.
Det tar ca 3 timmar med tag härifran.

Saknar alla där hemma!
Puss pa er.

Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

Jag saknar dig med gumman!

2008-07-10 @ 17:36:41
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: David

ohh låter som du har det bra. Jag vill också resa till Amsterdam!

2008-07-10 @ 17:49:10
Postat av: Martha

Himla kul att det går bra för dej.Ha det gött i Tyskland o framöver Amsterdam,kram "svärmor"

2008-07-10 @ 18:55:22
Postat av: Anna O

Hej! Sakna oss inte, vi finns kvar när du kommer hem igen.

Fast vi saknar dig massor!!!

2008-07-10 @ 23:01:34
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0