Lund

Tack alla för dom peppande kommentarerna!

Jag befinner mig i Lund just nu, Har lämnat Stina sovandes i sängen.
Hon och Anton har en jättemysig liten lya.
Själv kan jag inte sova, måste vara jobbet som har gjort mig till en nattmänniska på heltid numera.

Tågresan ner gick smärtfritt. Från sthlm fick jag sitta bredvid en trevlig Mårten ifrån Borlänge.
Lund är jättefint och Stina guidade mig runt. 
Vi gjorde en ybergod paj till middag och ikväll såg vi en film och gottade oss.
Vi planerar att dra till Malmö imorgonoch hänga.
Då ska vi även inhandla en efterlängtad vinflarra.

Tack och hej! Återkommer igen :)

Säg hej till Jenny
Postat av: Elin

Så mysigt att få vara med din vän! Hörde rykten om att hon äntligen har kommit in i Uppsala på veterinär? Stämmer det! Gud var roligt i så fall.

Rå om varandra riktigt ordentligt nu

2008-07-07 @ 10:27:48
URL: http://elusen.blogg.se/
Postat av: Fröken Ostkrok

SÅ härligt vännen,låter najs!



Visst är det på tisdag som det blir tyskland?

2008-07-07 @ 14:11:56
Postat av: Martha

Låter som början är bra,då kan det bara bli bättre,Njut av ledighet o alla du träffar.Ha det gött,kram mamsen

2008-07-07 @ 15:20:22

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0