Malmö

Vilken dag igår alltså!
Stina och jag cyklade till Lomma och solade på beachen.
Badade i Östersund (mitt första dopp för i år).

Sen drog vi till Stinas häst som är en bit bort, så vi åkte tåget dit.
Råmysigt ställe vare, 
Jag gillar det öpnna platta landskapet så mycket. Och träden.

Efter en god middag och ett stort glas vin hemma i lägenheten 
så drog vi till Malmö.
Träffade en kompis till Stina och hennes två kompisar.
Cilla, Magnus och Jenny.
Vi satt på Lilla Torget och drack lite mer och tjattrade.
Drog vidare till en lite mysig pub där det alltid spelas blues på måndagar
av något liveband.
Etage hette ställe som vi vandrade till sen. Det ställe sög verkligen.
Jag är mer en pub-människa. 
Etage var högljutt av dålig dunkande musik. Så fruktansvärt hög musik!
Fult och kalt inrett.
Nej tacka vet ja blues-stället. 

Vi avslutade våran kväll där nån gång.
Sov gott och vakna bakis.

Malmö är en fin stad :)

Säg hej till Jenny
Postat av: sebbe

vare ingen som skimmade i lomma ? dom brukar vara där rätt mkt halmstadskillarna tror ja, dom hade tävling där i början av sommaren.

2008-07-08 @ 16:41:00
Postat av: Anna O

Så du är fortfarande i svea rike.. fortfarande på trampolinen =)

Här hemma händer det inte mycket. idag är det tråkväder och jag har varit ute i stugan med pappa och rensat i rabatter.

Än så länge har jag bara hunnit se två filmer idag, igår såg jag tre.

Men klockan är ju bara halv sex än så än finns tid.



Hör du så tråkigt det är här hemma?!?!

2008-07-08 @ 17:30:39
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Emma

Whoa Lill Jenny! =) Det verkar du som om du har kalas kul där nere! Hoppas resten av resan blir lika spännande! hihi=) Pussokram på dig gumman

2008-07-08 @ 20:38:44
URL: http://emmeeh.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0