Pirr i magen

Har varit och hängt med min kusin Emma ikväll :)
Suttit ute på hennes balkong och njutit av värmen.

Stina ringde också. Hon var peppad på vin.
Så det blir en massa vin då jag kommer till Lund!
Yes så härligt :)

Har lagt ihop lite grejjer på fåtöljen som ska ner i resväskan sen.
Kan inte börja packa riktigt än.
Jag hoppas innerligt att jag kan uppdatera om vad som händer
på resan ofta. Ska göra mitt bästa så ni får läsa här vad som hänt och inte hänt :)
Måste ladda mp3:n med sköna låtar också.
Så har ni något tips?


Diva



Säg hej till Jenny
Postat av: Martha

Jag önskar dej en riktigt trevlig semester,vännen. Det är du värd efter allt.....

Ha det riktigt gött.kramar Saras mamsen.

2008-07-03 @ 22:44:19

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0