Serre Chelvalier

Hej vänner :)
Har kommit mig upp i bergen nu.
Fruktansvärt fint här och solen steker.
Jätteskoj att träffa Anne och nästan alla som hon jobbar med är svenskar
så jag känner mig som hemma.
Vi drog en krogrunda igår. Blev en helvettes massa shottar men det fick vi sota för idag istället.
Anne jobbar idag så jag har hängt med två andra svenskar. Peter och Kalle.
Vi har varit och kollat på cykeltävlingar. Trail och Downhill. Dom har nämligen franska
mästerskapen
här just nu.
Shit vilka ganlingar dom är dom som cyklar downhill.

Imorgon har jag bokat paraponte.
Jag ska nämligen hoppa ut från ett berg med fallskärm. Haha fyy fan va rädd jag kommer att vara.
Men måste passa på :)

Ikväll ska jag bo på hotellet som Anne jobbar på. Dum som hon är så berättade hon för mig att hotellet är
ett gammalt kloster och att det spökar här. Tydligen nån munk som går omkring i källaren och grejjer.

Tjaaao




Säg hej till Jenny
Postat av: Jottan

Hahahahaha! Spännande! Underbart att du bloggar under din resa så att man kan följa allt du gör.

2008-07-19 @ 22:50:54
Postat av: Isak

Å fy tusan! skulle aldrig sova i ett kloster som är hemsökt. Ha en fortsatt trevlig resa, väldigt kul att följa :P

2008-07-20 @ 03:13:46
URL: http://isakanklew.blogspot.com
Postat av: Anonym

Lovely!

Jag hoppas att du har haft superduperkul!

2008-07-21 @ 04:29:41

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0