En midsommarnattsdröm?

Igår blev kvällen sisådär. Var kanske inte alls på festhumör igår, och inte blev jag det när jag kom ut på lanternan heller.
Men var roligt att se Cilla och OstrkoksSara dansa arslet av sig :P

Jag vakna 8 i morse och missade bussen till btk.
Danne plocka upp mig och sen har jag hängt på bonnstan hela dagen.
Kissväder!!!
Kl 14 hade jag spelning, sjöng ca 8 låtar inför en blöt väldigt liten publik.
Danne kompa. En sträng på guran for så han körde spelningen 5-strängat.

Sitter hemma hos mamma och pappa nu.
Drar tillbaka till Skellefteå strax.
Äta hos Saras mamma. Ska bli mumma :)
Sen får vi se vart kvällen leder.

Glad Midsommar gott folk :)

Säg hej till Jenny

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0