Happy new day

God morgon vänner :)

Jag vaknar lite besviken idag för jag hoppades ju på ett kanonväder.
Men en promenad ska jag nog styra idag.

Vi försökte få igång ett kubb-spelande igår men det gick inge vidare (kubb är ju svinskoj!)
Men vi gjorde ett besök hos Anton Wallmark istället och träffade trevligt folk.
Stack till Adam och såg hockeymatch, sverige - ryssland. Haha fan va dom slogs!! :P

Ölreklamer går alltid hem :P
Jag bjussar på en



Kossan.se

Säg hej till Jenny
Postat av: Emma

Whoa! Jag gillar inte heller vädret.. Vi skulle ju grilla idag! Nu faller allt.. skit oxå. =)
Yaamen.. Ja ringer! Tjing!

2008-05-11 @ 12:42:31
URL: http://emmeeh.blogg.se
Postat av: Isak

haha, så det är så man ska göra för att få brudar. Doppa näsan i Guiness sen äre klart ;) För övrigt så är kubb Kanonkul! 4 av 5 toasters :P

2008-05-11 @ 14:46:01
URL: http://isakanklew.blogspot.com

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0