Najs Bajs

Jag fick finbesök på ballen igår. Han brukar dyka upp lite då och då och snåla lite käk :)

Check this out!



Jag har jobbat och slitit idag. Hoppas på att Josse ska komma tillbaka och jobba snart också :)
Sebbe är och spelar squash nu, så jag funderar på att slå på en mysfilm. Fick ett tips av Linnea på jobbet att The Bucket List tydligen ska vara bra. Den har iaf fått 7.7 poäng på imdb så det låter ju bra iaf :)

Imorgon händer det TBTB släpper sitt album så in på cdon och boka skivan :)
Yeeey Brorsaan!

Säg hej till Jenny
Postat av: Jottan

men vad snäll du är! Tyvärr kommer jag att vara borta ett litet tag till, men jag saknar er massor kan jag lova!

2008-05-06 @ 22:15:40
Postat av: Isak

Haha, vilken cool liten korre!

2008-05-07 @ 06:44:11
URL: http://isakanklew.blogspot.com
Postat av: Fröken Ostkrok

så himl söt han är!

2008-05-07 @ 16:06:15

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0