Ge mig dynamit!

Jag städar i sinne, har burit bort alla mina saker.
Tagit den gigantiska väskan med grejerna som ska med till
Hemsedal upp till Sara. Den väger huuuur mycket som helst.
Frågan är om den kommer komma fram med mej eller om jag
kommer dumpa av den på vägen.

Jag är aspeppad. Nu flyttar jag in hos Sara till på söndag.
Hon är så snäll som erbjuder mig sovplats samt att hon är
en så himla fin vän. Hon är jag rädd om så jävlas ni med henne då ni!!!!


Vi planerar att storbaka äppelkakor och sånt igen.
Det blev ju en succé sist :D

Nu åter till att slita!



Säg hej till Jenny
Postat av: Sara

asch.. du kompis det är så lite så :)



Bara kul att bo med dig, mi casa es su casa, näääär du vill!

2008-11-01 @ 03:19:07
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0