Norrfällsviken

Jo nu ska jag bums i säng så jag hinner få lite sömn.
Åker nämligen till höga kusten vid 12 för att fira min
mamma tillsammans med familjen.
Det ska bli skönt att komma iväg en sväng :)
Dessutom så ska jag och mina bröder förbi på Star wars utställningen i Övik, yey!!

Har varit i höga kusten flera somrar, det är underbart vackert där.
Jag och Sebbe drog förbi där förra sommaren efter vi varit i Danmark.
Då klättrade vi skuleberget också, (höjdrädda jag) men skoj var det!
Blir mysigt att få se hur det ser ut såhär närmare hösten dära.
Bara lite synd att man inte kan bada.

Och på tal om bada så skäms jag!
Har inte badat här hemma någonting i sommar.
Jag tog ett dopp i Lund, en massa i Nice och ett i Alperna.
Får kanske hoppa i älven nästa vecka för saken skull!



Bild från skulebergets topp, sommaren 2007




Säg hej till Jenny
Postat av: Johanna

min kusin var på star wars, han tyckte de var skit kul : D

2008-09-05 @ 17:18:22
URL: http://johannahed.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0