Norsk-smart?

Jag hann sova 1,5 timme sen ringde telefonen.
Också ringer det från Norge av alla ställen
just när jag är som trögast i skallen.
Hon frågar om det går bra att ha en intervju nu via telefon
eftersom så var det sagt. Joo säger jag då!
Och min hjärna hänger inte alls med och är inte så snabbtänkt ska ni veta.
Får sånna där svåra frågor som:
 "Vad skulle din gamla chef säga om dig ifall jag ringde upp han/hon nu"
och: "Hur skulle du beskriva dej själv"!
Finns det ens svar på sånna frågor?
Jamen hursomhelst så får jag besked idag eller imorgon om jag kommer att bo i Hemsedal i vinter eller inte.
Är jag pepp!? Jaaa det är jag!

Men efter den där intervjun så känns ju jobbet väldigt långt borta!
Jag tror att jag går tillbaka till sängen och stoppar huvudet under kudden ett tag.

Säg hej till Jenny
Postat av: Jottan

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!!

2008-09-22 @ 19:12:22
Postat av: en ostkrok i LA

Jattegrattis vannen!

Och oavsett vad du gor sa backar jag dig!!!!



Det ar ju bara ett hakvar och tiden gar fort :)

2008-09-22 @ 19:30:45

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0