Tandvärk

Det här med tänder.
Har som tänkt att den tiden är förbi.
Ja ni vet vicka tand, tappa tand, ny tand.
Nä så är ju inte fallet för över 10 år efter allt sånt så
kommer visdomständerna!
Det gör ju fasen ont, blöder och har sig.
Sen är det inte bara att vicka lite på dom tills dom lossnar.
Nä nu är man stoooor så då tar man till med verktyg
för lite smärta tål man väl nu för tiden?
Fan, jag vill inte dra ut nå himla visdomständer och känna smärta
och låta käften svälla upp så man ser ut som en hamster.
Jag ska avla fram en ny generation som slipper sånt där!

Säg hej till Jenny
Postat av: evvw

hahaha, kolla så duktigt jag är nu har jag fixat och trixat! =)

2008-09-21 @ 19:15:50
URL: http://elinwen.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag kommer måsta operera bort mina då dom kommer : (

2008-09-21 @ 20:25:07
URL: http://johannahed.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0