Kyla & Snö

Det är KALLT!! Backen var knappt öppen idag pga kylan.
Jag jobbade dock och var lika glad för det en sådan dag.
Lite nytt här i dalen. Jag har några sköna grannar som består
av 2 australienare Sam & Adam samt en tjej som bor under
mig vid namn Lotta.
Sen har jag en ny kompis som hälsar på mig ibland. En katt
som är supergo.
Imorgon är jag ledig och tänkte inhandla nån klapp och lite mat
inför julen. Förhoppningsvis har det blivit lite mildare ute
så att jag hinner åka lite också.
Tycker synd om turisterna som kommer hit och knappt får
åka något när dom nu har betalat för det.

Men på återskrivelse mina vänner :)

Säg hej till Jenny

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0