Ni e vel ena goa gubbar!?

Jag ska leva på noll månaden som kommer.
Pengar är ju till för att sparas?
 I alla fall nu, för jag är så jävla rååpeppad på
resa till något varmt och skönt. Leva livet.
Ja jag tänkte mej kanske bo i en bil i sommar?
Nä alternativen för vad som händer efter detta är många.
Jag vill bada och sola och bara ha skoj.
Men fan också måste man jobba för att få in en slant,
vem kom på den idén?
Dumt.... bara dumt!

Titta så skoj man kan ha med vänner istället ♥
Här kommer några oldisar!






Säg hej till Jenny
Postat av: Anonym

hahahaha men seriöst! jag ser ut som ett toppmongo!

2009-02-22 @ 21:23:22
URL: http://johannahed.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0