Jag älskar Hemsedal!!!!!

Jag är tillbaka till älskade Hemsedal!
Var verklign störtskönt att komma tillbaka
och det visar ju hur mycke jag verkligen trivs här.
Var jätteskoj att träffa alla hemma såklart!

Jag sov till 15.00 i tisdags,
tog igen den sömnen som jag inte
fick hemma samt på tåget.

Det har kommit en massa snö
och igårkväll var jag på kvällsåkningen
men Sofia! Baaaallll jädra skönt!!!

Ikväll är det fest!




En jävla tråkig sak var att min jacka skulle dom inte laga
och inte hade dom kvar någon i samma storlek heller
så jag blev utan!
Som tur är hitta jag den på junk så Sofia kirrar den åt mej
då hon sticker hem till Sverige.






Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

no din snyggjack? vad trist ändå.



Jag är sjuk kompis, ligger 3:e dagen i feber, helt vardelöst.

2009-01-29 @ 05:04:50
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Fröken Ostkrok

UNDERBART att höra din röst hjärtat!!

Jag lovar att ringa till veckan, ska styra upp bokningen då med :)



Love you!

2009-01-29 @ 22:03:50
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0