En septemberkväll

Det är bestämt, jag gör ännu en säsong i Hemsedal.
Boende klart & jobb klart.
Så det blir fint att koppla av till värme och sol
i Thailand innan det blir 5 månader med en massa
(förhoppningsvis) snö.

Idag stannade jag kvar på jobbet ett tag. Tog
bussen hem och tänkte hur skönt det ska bli att
komma hem, laga mat och chilla. Så när jag hoppar
av bussen och gör min vanliga rutin att ta upp nycklarna
ur väskan så ack. Då fanns dom inte där. Ingen hemma heller
så jag fick gå ner till Aker Brygge och hämta upp Malins nycklar
istället. På vägen dit träffa jag på en tjej som fråga på engelska
vart operahuset var. Ja så jag pekade och vi skulle gå åt samma
håll så det blev en trevlig liten pratstund. Från San Fransisco var
hon och var här på semester helt själv.

Nu är finally hemma, har fått i mig lite fiskpinnar & makaroner
(pappas specialité). Mycket mer av kvällen blir det nog inte.
Är rätt trött, kanske åker hem till Kalle och sover där.







Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

wohooo, shit så kul kompis! Hemse kommer ju bli kanonkul. Blir det att bo typ där Kalle och Jonas bodde?



Själv så fortsötter min turne av att sälja sälja sälja allt jag äger (ja typ allt) så jag kan tjäna pengar, nu testar jag lyckan på blocket!



Annars så är det ganska chill här hemma med.

ska kanske på bio imorron med Fabio, inglorious bastards. ska bli kul!



Ev går mamma och jag på bio på lördag, flickan som lekte med elden av stieg larsson är den som då står på tapeten :)



Saknar dig och längtar sååååå efter semester!!

Ja du jag gav Linnea (istädet) ditt nummer idag.

Hon kommer ner den 29/9, missar henne med en fjuttig dag :(

Ja iallafall så raggar hon nu boende så om du vet någerst som hon kan bo så vore det kanoners.



Puss på dig kompis!

2009-09-17 @ 02:55:20
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: anne

tjaoo snygging! :) härligt med en till säsong! kommer gärna o hälsar på, troligast blir det då i slutet av april när åre björnen där ja jobbar stänger för säsongen. Jag längtar redan efter kylan och snöööön! så gött med mössväder ;) men en thailandsväng känns helt rätt i tiden där i nov, när var de ni skulle dra iväg? puss puss

2009-09-17 @ 12:29:49
Postat av: Fröken Ostkrok

Najs! Jag har varit på stan idag å schååååat. Fixat lite snarr, snus å vin :)

Har unnat mig lite shopping med! Ett par brallor, en kofta å en halsduk. Har just ätit pizza så jag tror att jag spräcker mina brallor nu :P

Det är ett par nya svarta, för du vet ju hur risiga våra svarta var..hahahha.. ja gina har flyttat istan. De är i lekåhobbys gamla lokaler, blev superduperfint!!!



Ska ev vara fyllechaffis kväll och jag har tänkt börja packa. Du hur kallt är det nu? Hur varma kläder ska jag ha med mig?



Ja och din mamma har inte varit förbi m ngn jacka ännu, men den kommer säkert :)



Ohh så skönt det ska bli med lite semester!!



Ja och Anne vi åker den 3/11

2009-09-18 @ 19:40:52
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Fröken Ostkrok

doood, du ska nog få klippa mina toppar då jag kommer.. det är typ svintovarning på dem nu :P



Ska annars sova sista natten hemma på ett par dar, har en himla massa att hinna med idag, tjohoo så kul! snart kommer ja :)

2009-09-20 @ 07:52:47
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: cilla

näää!!! Va kul!! Du som verkligen gjode bra ifrån dig på jobbet, jag är inte förvånad! Fattar du att hela din vinter är räddad??? Själv har jag verkligen problem att inse fakta att den snart är här.. USCH!!

2009-09-23 @ 10:40:57
URL: http://caecus.blogg.se/
Postat av: Fröken Ostkrok

Hahah, är det så? Ja du har inte så mkt saker så jag är inte jätteförvånad :P



Jag mår bra, liite slieten är man ju, men jag hopps jag kan kurera bort den här dumma förkylningen jag tycks ha dragit me mig från Oslo.



Hemma är precis som förrut tror jag, väldigt väldigt kallt! Vilket var lite som en käftsmäll då jag gick av planet.

Vet du vem som åkte med? Våran partypoolare Brolle.



Men nu så får vi se vad det blir i veckan, jag tippar stilla å lugnt. Sova :)

Lillebror drar till sthlm den 2-4 så då har jag ju BF (hahah ist för FF)



Ska kika mailen nu om jag fått ngt svar från Thai :)



Pöss!

2009-09-29 @ 03:52:25
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha ok ska du oxå jobba i svenska fjällen:P??? jag ska jobba i Sälen lindvallen:P

2009-10-02 @ 12:27:46
URL: http://lindavahamaki.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha ok ja jag går på min första säsong nu!!! och det ska bli såå kul!!!:)

2009-10-04 @ 19:18:36
URL: http://lindavahamaki.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0