Älskling, min älskling


Kalle kom på besök i helgen. Tyvärr går tiden för fort
ibland och lika snabbt som han kom så åkte han.
Han ska ha en stor guldstjärna som orkar och stå
ut med mig och av allt som hänt senaste året samt att
jag valde att åka till Hemsedal istället för att stanna
kvar i Oslo med honom.
Från den där killen på skidbussen till något så mycket
mer så har vi varit tillsammans i över ett år.

En massa kärlek till min egen Kalle VannMoun♥



Säg hej till Jenny
Postat av: Doodle

Mys! <3

Är det redan ett år? Shit så fort tiden går ändå.



Tattis kompis, visa den då! MMS:a mig om inte annat, komigennu...

2010-04-26 @ 02:50:37

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0