Man hinner inte allt



Så då var det bara 3 dagar kvar här i norrland.
Fan, jag har ju inte hunnit med alls allt jag tänkt mig.
Men, men. Man hinner inte allt.
Förra veckan gjorde vi den årliga lilla festen i stugan.
Jag, Gustav, Anton, Stina och i år fick även
Tobbe Lundmark äran att följa med.
Fantastiskt skoj att mina vänner tar sig tid att följa med
ut dit och ha en trevlig kväll.

Midsommar planerna blev inte riktigt som jag tänkt mig.
Men nu blir det så att jag och Kalle åker ner till
Roskilde redan på fredag. Så det blir 1,5 vecka
festival. Hur jag nu ska klara det... ja fan!?

På tal om roskilde så må jag säga att jag hade otroligt
tur. Jag var jävligt seg av mig att beställa biljetterna.
Men så fixa jag dom förra veckan. Biljetterna var slut
dagen efter. STOLT ÄGARE!!




Säg hej till Jenny
Postat av: Johanna

Åh! Hoppas du får det trevligt i Roskilde : D

2010-06-20 @ 15:54:24
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: Doodle

Men du så flax :)

Jag är lätt på att hänga gumman, jag gör håret imorron kl 11, men vi kan väl luncha eller ta en fika då jag är klar? Har lite ädenden på stan så jag blir kvar där i några timmar.



Annars så häng med på måndagsdrinken :)

2010-06-20 @ 23:53:33
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0