Jag firar våren med 1,74 m snö

Jag har varit till Burträsk idag. Snålat mat hos morsan och farsan.
Nämen det är härligt att komma dit ibland. Få känna på luften man andades förr :P

Har packat lite också. Vi sticker till Riksgränsen imorgonkväll. På söndag kommer vi hem.
Det kommer bli asballt tror jag. Få känna på stora härliga backar.
Jag ska ÄGA BACKEN!! (eller så inte)


Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

Jag är nog med på att grilla imorgon. Har bara planerat att köra Lottis och Krisse, men de kanske åxå ska grilla vid vårat hus.
Vi får se.

Annars så har jag kyllingen på marinad, så jag är SÅ redo :)

Hörs imorgon!

2008-04-30 @ 00:04:12

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0