Kissan & Missan

Så himla roligt att så många kommenterar :)
Jag hade jättesvårt att somna igår för jag tänkte på bloggen hela tiden.


Tyvärr allihopa så är jag sämst på inredning, design och mode. Jag brukar frsöka så gott jag kan men mina resultat blir aldrig enastående. Tycker dock det är ganska roligt ändå.

Här är dos kittys jag snackade om tidigare. Pratglada små rackare. Den lilla kan faktiskt apport :P
Kissan & Missan




image9

Säg hej till Jenny
Postat av: Jottan

Jisses så söta!

2008-04-29 @ 12:24:44
Postat av: Jottan

Va? Jag fattar inte? Varför skaffade du en pga min spärr?

2008-04-29 @ 12:30:35
Postat av: Jottan

Hahaaa. Underbart!

Japp, jag är hemma och krasslig. Kommer att komma till joebbet imorgon, men det känns som om det är för fort.

2008-04-29 @ 13:39:59
Postat av: Fröken Ostkrok

Så himla söta de är!

Ja och JA jag r med på att grilla idag :)

2008-04-30 @ 13:55:18

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0