12.17

Ugg, jag glömde kameran hos LillJohan.
Ja det var där jag var igår... först på Olearys och käka buffén, 40 kronor kostar den.. VÄRT!!
Sen hem till mig en sväng, jag, Tolle & Jocke.
Hos LillJohan var det lite mer folk.
Alla drog ut på station, men jag var inte pigg nog för det så jag gick hem.
Ja väl hemma fick jag besök av Beggan & Anton också 2 st andra.

Idag blir det att städa lite och dra en sväng på solbacken.
Det börjar se tomt ut i mitt kylskåp.






Säg hej till Jenny
Postat av: Anna O

Det var ju inte bara ett killbesök du hade! Lite avis blir jag allt.

Idag ska jag bajsa. Vad ska du göra?

2008-08-30 @ 15:51:24
URL: http://annagoestoronto.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0