Ändå skönt att vara hemma igen

Mys!
Min älsta bror Jonas bjöd på god lunch igår här hemma i skell då jag precis kommit hem. Tack :)
Fick nyckeln till nya lägenheten.
Hälsade på min kusin som precis fått en bäbis. Hur söt som helst!
Hälsade på Johanna i hennes nya lägenhet.. fint :D
Såg be kind rewind och sov hos Jonas.

Gick upp tidigt i morse och drog till btk, sen stugan och hälsade på Morsfars.
Packade in lite flyttlådor i Kingen och körde till stan och dumpade av grejjerna i lägenheten.
Sitter nu hos Tobbe och tar mig ett glas vin eller två tillsammans med han och Jonas P.

Det är mys!

Säg hej till Jenny
Postat av: Isak

Be kind rewind var en väldigt skum "komedi" enligt mig...

2008-08-02 @ 03:11:36
URL: http://isakanklew.blogspot.com

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0