Hundvakt

Jag har fått en livsviktig uppgift till imorgon.
Jag ska ta hand om Antons supersöta hund :)
Ja så jag måste ju hitta på nåt skoj så hon inte blir utråkad och börjar hata mig.
Kan ju alltid släppa hon lös med mina katter, då har hon nog skoj.
Tror jag tar det som sista lösningen.

Ja, mamma och pappa hade en hund. Zimzon..
Vi fick tyvärr lov att ta bort honom i våras.
Han var gammal. Känns tomt utan han då man kommer hem till Burträsk.
Ingen som skäller ut en.


Zimme

Säg hej till Jenny
Postat av: Angelica

Jag har nominerat Dig på min blogg :)

2008-08-26 @ 15:06:31
URL: http://angeland.bloggspace.se

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0