Men hur kudne jag glömma?

Jag kände på mig att det var en viktig detalj som saknades i min lägenhet.
Kunde inte sätta fingret på vad det var. Förutom tv-bänk och ett rums bord då...
Men så kom jag på det!!
ANKAN!! Jag har ju glömt Ankan. Den ligger hemma i en låda. Men den måste ju hit!!

För er som inte vet vad eller vem ankan är så ska jag berätta lite kort.
Ankan blev funnen i Umeå. Den flydde hit till Skellefteå med några kompisar för ca 3 år sedan (tror jag).
Den fick bo på Vitbergsvägen hos killarna som bodde under mig. När dom flyttade fick jag äran att ta hand om ankan.
Ankan blev förklarad till en gud och är väl igenkänd bland många kompisar.
Den är en symbol kan man säga.

Så lugna puckar vänner, ankan ska hit och jag ska ta hand om den som om det vore guld.


Säg hej till Jenny
Postat av: Kristofer

Phew! Den dagen Ankan försvinner kommer även en bit av min livslust dö ut. Vårda honom väl.

2008-08-06 @ 18:02:40
Postat av: en ostkrok i LA

Hej ankan!

2008-08-07 @ 01:24:33

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0