partyKalle

Vi drog till partyKalle.
Jamen så var jag så himla hungrig så vi drog ner och köpte Souvas, den var dock inte alls så god!
Vi drog till partyKalle igen. Jätteskoj:)
Ja, vi var 7 pers. Dom körde ölspelet och grejjer. Jag kan ju inte va sämre så jag hällde upp ett glas vatten och var med i jag har aldrig! Det är ju faktiskt skitroligt spel och alla är ju verkligen ärliga.... får vi hoppas :D

Jobbet väntar. Synd att jag inte kan hänga med dom ut, men lika bra. Det är ju som sagt min rehab-vecka och den behövs.

Jag tog några få bilder men eftersom sladden till datorn är i btk så kommer dom senare:)

Säg hej till Jenny
Postat av: Johanna

hahaha, vaa? sorry jag härmades :P men hade ingen aning!

2008-08-22 @ 23:10:40
URL: http://johannahed.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0