24 dagar kvar

Men jaa!
Jag får käka ur min chokladkalender idag ju.
Men nerräkningen till jul känns inte lika rolig i år.
Hade gärna velat vara hemma då.
Men nåt skoj ska vi tjejer i huset säkert hitta på ändå
till jul:)


Säg hej till Jenny
Postat av: Johanna

när kommer du hem?

synd du missar julen här hemma.

har tänkt ringa dig massor med gånger, men vet inte hur du jobbar. vi har en del att prata om ;P

2008-12-02 @ 16:20:00
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: Jottan

Emil fick en julkalender med choklad i. Jag åt upp alla 24 bitarna den 1:a. Kan jag skylla på att jag är höggravid?

2008-12-02 @ 21:13:37

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0