Agurk

Lodgen:
Den är inte färdigbyggd men jag säger då det
att det blir tokfint där uppe.
Byggnaden innehåller
Ica, sportbutik, restaurang, reception
samt superfina lägenheter med totalt 400 bäddar.
säker något mer också men inget jag kommer på.
På restaurangen får vi halva priset fick jag veta idag, VÄRT!

Dock så får Ica bara ha öppet på helgerna
nu 2 veckor framöver pga säkerhetsgrej med bygget.
Det suger för då skiter sig mitt schema och
jag får inte jobba. Men vår snälla chef Terje var snäll och ringde till 
Ål så då får jag ihop rätt bra med tid nästa vecka ändå.
Skulle egentligen varit ledig imorgon,kolla på tävling i backen
och gå på after-ski men så bad dom 2 stycken 
att åka och jobba i Ål imorgon så jag och Malin tog på oss de.
Jag behöver verkligen pengarna.
Hade tänkt ta mig råd att köpa en julklapp åt mig själv också.
En gitarr :)

Jag prata med Sara idag, oj så skönt att få prata av sig om allt och
höra hur det är där hemma:)

Säg hej till Jenny

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0