Bjällerklang

Det är perfekt att mitt jobb ligger just vid backen.
Jag började 12 igår och steg upp tidigt
för att hinna åka en stund innan.
Tokhärligt för efter regnet kom det snö, puuuudersnö.

Efter jobbet drog jag, Malin & Rox till Tuv
och käkade Tacos i vita huset med en massa folk.
Sedan tog vi Taxi till Hemsedal Café.

Jag var ändå duktig och tog mig upp halv nio i
morse och har nu kört en heldag i backen.
Nu är jag helt slut.
Det är Bransjefst ikväll men jag skippar den
och ska gå på julkonsert istället
och styra upp julstämningen.





Säg hej till Jenny
Postat av: alex berglund

Hej glaset hoppas du trivs där borta =) God jul o gott nytt år på dig!

2008-12-22 @ 14:00:59
Postat av: Anonym

Så himla fint det verkar vara där ändå!

2008-12-23 @ 08:00:53
Postat av: Fröken Ostkrok

Vile bara säga att jag saknar dig jättejättejätte mkt :(

2008-12-23 @ 18:37:24

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0