Elgen

Jag tog tag i dagen och vandrade bort
till backen idag.
Det var kalas bra före och jag njöt
av åkningen tills jag klantade mig och landa på axeln.
Inga brutna ben utan tappade bara andan.
Trodde för en sekund dock att nu är säsongen över.

Jag har träffat min vän Sofia nu också,
tjejen från Uppsala som jag snackat med
innan jag drog hit.
Jätteskoj och vi var båda i samma tillstånd
under bransjen i onsdags.

Shcema för 2 veckor fram...
jobb, jobb, åka, jobb, åka, åka
ramla, jobb och det slutar i pengar
vilket betyder resa.


Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

KUNG!!! Då drar vi nästa år, fasen så himla kul!!!

2008-12-15 @ 20:51:23
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0