Kära tomten

Nu är det 19 dagar kvar till Jul.
Det planeras inte något större firande här inte.
Jag siktar in mig på att det kommer bli mycke jobb 
så inte säkert att man hinner så mycke.
Norsk julbord har jag hört är superäckligt
samt att det är dyrt så det skippar jag nog.
Jag röstar för en pizza på Peppes till jul jag. 
Det skulle vara lyx för mig:)

Men det blir inte mycke till julklappar heller.
Går ju önska sig ändå.
  • Gitarr
  • Kläder
  • Komma hem en sväng
  • Resepengar till hösten förvarat så att jag inte kommer åt dom förrän det är dags.
  • En riktigt fet saftig köttbit
  • En magisk trollformel som gör att man kan en massa trick på brädan
  • En liten kram från de goa
Mest av allt önskar jag att jag hade fått varit hemma över jul. 
Men som sagt, jag har hela livet framför mig att fira jul. Vi tar det i Maj om inte annat :)

Säg hej till Jenny
Postat av: Johanna

kram kram!

kan jag ringa dig imorgon kväll? eller ska du jobba?

2008-12-06 @ 10:13:36
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: Fröken Ostkrok

Jag har tror att jag bara önskar mig pengar och backpackingsaker..

Ja typ bara det :)

2008-12-08 @ 06:37:11
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0