Lights will guide you home

Hallåjsan!
Sorry att jag varit lite off här på bloggen.
Men i lördags var det kalas. Var på en himla rolig förfest
och drog sedan ut på Elgen och släppte lös.

Vaknade för sent igår så jag missa skidbussen till backen.
Men jag var fast besluten att åka bräda så
denna gång gick jag hela vägen dit. 
Var död då jag kom fram, men efter att åkt några härliga åk
på brädan så kändes det helt värt de.
Jag träffa en Jocke från Umeå och han bjöd hem mig på käk.
Han lira gura så vi spela tillsammans och började planera
eget album och världsturné tillsammans:)
Ni ska höra våran mysversion av fix you...

Hursomhelst så när jag kom hem igår så lukta det jul.
Här var det bakade pepparkakor och lussebullar och det spelades jullåtar.
En riktigt bra första advent.
Jag gick även förbi Bransjefesten tillsammans med Rox & Malin för
att kolla in läget ute.

Idag har jag hängt i Jockes lya som ligger 5 km härifrån i Tuv.
Ja jag säger att det är "världens ände" för det känns så.

Min dator vill inte styra internet men så fort det är ordnat så kommer
det lite bilder :) I promise.

Säg hej till Jenny

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0