Skojskoj

Jag var på kalas igår.
Ja 3 dudes har fyllt år. Sonny, Jocke & Niklas.
Det var tårtbakning och födelsedagssång.
Riktigt trevlig förfest. Hade haft ännu skojjigare om
jag varit pigg och fräsh och tagit mig lite alkohol
men det blev en tidig kväll för mig.
Ska vila så jag kan äga nästa helg ist hade jag tänkt.

Som sagt förkylningen har inte släppt och
jag har fått världens äckligaste och fulaste sår
mitt i ansiktet så jag knappt vill visa mej.
Men jag orkar inte bry mej. Försvinner det
inte ska jag kila förbi herr doktor senare i veckan.

Jag träffa Jockes kompis Emil igår som
kom från Umeå i förrgår och hälsar på här i
veckan. Han har visst gått skola i Burträsk
och känner lite folk som jag känner.
Liten är världen!



Säg hej till Jenny

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0