Snyft :(

Jag är ledsen idag.
Min bräda har gått sönder
men har lämnat in den på lagning.
Kan nog inte laga den men åka på
den går ju iaf sen.
Får bli en ny bräda då jag kommer hem.


Men då var det det där med pengar.
Det suger!!
Jag är så pank och min lön var minst.


Men jag ska inte tråka er med
gnäll. Här kommer julebilder istället.


Jag, Malin & Rox mitt i knäckbakningen


Rox, Jag, Malin & Charlotta innan julmiddagen







Säg hej till Jenny
Postat av: Anna O

Varför ser alla dina polare ut som värsta fotomodellerna?



Är det nya grejjen eller?

2008-12-29 @ 02:15:06
URL: http://annagoestoronto.blogg.se/
Postat av: Sara

Nooo kompis.. stackars!

Men asch, det är ju bara saker eller hur :)



Jag fick höra idag av Jessans kille och av Anton att du tydligen ar asgrym på att åka bräda!

JAg var nalta stolt kan jag tillägga.



Puss

2008-12-29 @ 03:06:48

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0