Nej nej, jojo

Var förbi sjukhuset en sväng för support igår.
Ja och där satt det en gubbe
som snacka med mig på blandat språk,
norska, engelska och arabiska.
Ja han sa att han hade ont i hjärtat
och skull strax dö.
Jösses, jag blev så ledsen.


Idag hjälpte jag en tant att komma ihåg
sina varor som hon nästan glömde.
Hon blev så glad att 10 min efter kom
hon tillbaka med en julklapp till mig.
Hur glad blev inte jag!?:D
Den ska jag spara så iaf har en julklapp att
öppna.


Bilder till er mina vänner från nån fest hos grannarna.
Hinner inte ladda upp mer, ska på Ica-möte.
Men ni ska få se på tårtbakningen och så nån dag.










Säg hej till Jenny
Postat av: Sara

Hej kompis, jag skickar ett litet paket åt dig idag :)



Puss

2008-12-10 @ 04:02:09
Postat av: Sara

Coolt att du träffade Scoobie doo, och du vad sa lakarna om ditt sår?

2008-12-10 @ 04:03:17

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0