Men hjälp!

HALLÅ VAD HÄNDE MED LÅTTIPSEN?????

Säg hej till Jenny
Postat av: Anonym

Jodu, han var inte glad på livet den killen, hua!



Ja, jag hoppas mest att dom små operationssåren ska läka igen så jag får bada snart, det håller på vara dags :-D

Ta hand om dig nu på ditt stora äventyr. Du är verkligen hur häftig som helst som drar iväg ensam.

Kram på dig!

2008-07-04 @ 19:58:26
Postat av: Anna O

Jenny! Jag har haft nördavbrott nästan hela veckan så jag har inte hängt med här alls.. Du far alltså imorrn? Hallå!! Hur fan gick det här till?

har du tänkt på alla trånande dudes du lämnar efter dig? :(

Har du tänkt på alla du kommer träffa? ;)

Har du fixat stålar?

Är väskan tålig?

Har du alla nummer till folk du ska träffa?

Ta med både pass och körkort/idkort.

Har du fixat sjukvårdskort från F-kassan?

Har du tänkt på att det bara är 4 veckor och att du snart är hemma igen? Kom för guds skull ihåg att njuta arslet av dig där borta!



Ta en 5-sekundare varje dag och bara blunda och njut.

Lova!



Må fridens liljor vara med dig.

Puss o kram!

2008-07-04 @ 21:28:51
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Elin

Hoppas att du får det alldeles underbart. Njut och ta hand om dig själv. Du får hälsa Stina från mig. Lycka till med allt så ses vi snart igen:)

2008-07-04 @ 22:53:30
URL: http://elusen.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0