Ocksa vidare igen

Oj sa himla roligt jag har haft det i nice, jag vill inte aka harifran.
Vi gick ut 15 pers fran hotellet igar. 7 Engelskman och 7 Amerikanare ocksa lilla jag.
Haha na alla ar sa himla roliga och snalla. Jag tror dessutom att min engelska funkar riktigt bra nu.
Har ju knappt pratat svenska pa 1,5 vecka snart.

Nu drar jag vidare till alperna och halsar pa anne.
Ska bli himla skoj att fa se ett anskte som man kanner igen :)

Hare gott dar hemma. Ar grymt avis pa alla som far hanga pa trastocks!

Puss

Säg hej till Jenny
Postat av: Johanna

jag är grymt avis på dig som får resa! : D

2008-07-18 @ 09:46:06
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: Martha

Jag önskar såna här ggr att man inte vore så himla gammal.Lycka till i fortsättningen vännen.kram

2008-07-18 @ 11:57:31
Postat av: Fröken Ostkrok

Underbart! Bara att du packar väskan då du kommer hem och joinar mig till Cali!

2008-07-18 @ 14:04:00
Postat av: Anna O

Trästocks regnade bort igår iallafall och lördan ser inte mycket bättre ut så du behöver inte vara avis på alla stackars regndrypande svartrockskids =)

Rock on baby!

2008-07-18 @ 15:47:19
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Faster Gred

Hej Jenny! Du ser ut att ha hur kul som helst på din resa. Sköt om dig kram Gerd

2008-07-18 @ 18:48:20

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0