Rom

Tack ALLA :D
Hade en skòn fodelsedag i rom med mina 3 grabbkompisar.
Sag colloseum men inte alls sa haftigt :(
Blev inslugglad pa deras hotell sa jag fick en skon gratisnatt :)

Ikvall drar jag tillbaka till Milano igen, grabbarna ville dit sa..
dom vill aven till nice sa jag tankte haka pa dit igen ocksa. For Nice var sa javla harligt!
Sen drar jag nog hem. Maste ju komma hem nan gang.
Stanna av i Hamburg och kopa sprit forst :P

Rom i ovrigt ar ingen hojdare tycker jag faktiskt!
Men varmt som faaan!

Saknar er alla hemma, men jag tanker leva livet ett tag till ;)
Ha sa fint, skicka manga mess sa blir jag glad.
Kan dock itne svara pa alla som sagt.






Säg hej till Jenny
Postat av: Martha

Vad du har det trevligt,härligt. Jag har sem. nu så det blir Bastuholmen i natt ska bli trevligt.kramar

2008-07-23 @ 15:42:53
Postat av: Sara

Vännen så himla kul ändå, me like att du tar nice igen..

Favvo i repris?!



;)



Have fun!



2008-07-26 @ 04:27:29

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0